Hol a rendelésem? Hogy ellenőrizhetem rendelésem státuszát?
Valamennyi, interneten leadott rendelését nyomon tudja követni a rendeles.eopitka.hu oldalon, vagy az eOptika.hu webboltban személyes menüjébe belépve. Itt látja, hogy rendeléséből mely termékek vannak készleten, és amelyik nincs, annak mi a várható raktárba érkezési időpontja. Szintén itt láthatja, hogy milyen rendelés-módosítási lehetőségei vannak. Ha pedig már elküldtük csomagját, akkor itt látja a nyomonkövetéshez szükséges információkat és a szállító partner kontakt-adatait, akihez bármely, kiszállítással kapcsolatos kérdéssel tud fordulni. Kérjük, minden esetben használja ezt a rendeles.eoptika.hu funkciót. A képernyőolvasó bekapcsolásához nyomja meg a(z) Ctrl+Alt+Z billentyűket. A billentyűkódokról a(z) Ctrl+törtjel billentyűk együttes lenyomásával tudhat meg többet.
Amennyiben Ön már rendelt tőlünk, lehetősége van ellenőrizni Rendelése Állapotát a következő képpen:
1. Látogasson el a www.eoptika.hu weboldalunkra, majd a jelentkezzen be a "Bejelentkezés" fül alatt korábban megadott bejelentkezési adatai alapján.
2. Miután sikeresen bejelentkezett az oldalra a felső menü sávban a "nevére" kattintva egy lista ugrik elő, ahol a "Rendeléseim" fülre kattintson.
Itt láthatja az Ön által megrendelt terméke(ke)t valamint rendelése(i); számát, dátumát és összegét. A sorok végén a "Részletek" fülre kattintva ellenőrizheti majd a rendelése Állapotát.
3. A "#000000 rendelés állapota" táblában láthatja, hogy rendelése(i) mely státusz(ok)ban van(nak). A rendelési állapotokról a kép alatt talál részletes leírást.
Rendelés állapota
1. Már megrendeltük
Ilyen esetben a terméket megrendeltük, várjuk a beérkezését. A rendelés állapotánál találni fog egy dátumot ameddig valószínűleg be fog érkezni a termék hozzánk. Amennyiben több terméket rendelt, ezen a felületen látható lesz mely termékek vannak készleten. (ez esetben olvassa el a " Még nincs (minden) készleten" státusznál leírtakat)
2. Már elküldtük
- csomagszám valamint a termék amit feladtunk
- link, a csomag utánkövetéséhez
- Futárszolgálat / átvételi pont neve (telefonos vagy e-mailes elérhetősége)
- csomagátirányítás más címre
- futár felkeresése
- csomag visszaérkezése, esetleg újra küldése,
- szállítási mód / cím megváltoztatása
- milyen termékek vannak készleten
- mikorra várható a készleten NEM lévő termékek beérkezése
Státusz lehetőségek:
-
rendelés törlése
-
rendelésre várakozás
-
rendelés csomagolás alatt
-
rendelés szállításra vár
-
rendelés szállítás alatt
-
rendelés az üzletbe
-
rendelés kézbesítve
Amennyiben a következő problémai akadtak keresse fel ügyfélszolgálatunkat a kapcsolat@eoptika.hu e-mail címen:
- áfás számla igénylés / adó szám elmaradása
- rendeléshez további termék hozzáadása / elvétele / cseréje
- fizetési különbözet rendezése
Vissza a webáruház oldalára: eOptika.hu