Hol a rendelésem? Hogy ellenőrizhetem rendelésem státuszát?

Valamennyi, interneten leadott rendelését nyomon tudja követni a rendeles.eopitka.hu oldalon, vagy az eOptika.hu webboltban személyes menüjébe belépve. Itt látja, hogy rendeléséből mely termékek vannak készleten, és amelyik nincs, annak mi a várható raktárba érkezési időpontja. Szintén itt láthatja, hogy milyen rendelés-módosítási lehetőségei vannak. Ha pedig már elküldtük csomagját, akkor itt látja a nyomonkövetéshez szükséges információkat és a szállító partner kontakt-adatait, akihez bármely, kiszállítással kapcsolatos kérdéssel tud fordulni. Kérjük, minden esetben használja ezt a rendeles.eoptika.hu funkciót. A képernyőolvasó bekapcsolásához nyomja meg a(z) Ctrl+Alt+Z billentyűket. A billentyűkódokról a(z) Ctrl+törtjel billentyűk együttes lenyomásával tudhat meg többet.

Amennyiben Ön már rendelt tőlünk, lehetősége van ellenőrizni Rendelése Állapotát a következő képpen:

1. Látogasson el a www.eoptika.hu weboldalunkra, majd a jelentkezzen be a "Bejelentkezés" fül alatt korábban megadott bejelentkezési adatai alapján.

2. Miután sikeresen bejelentkezett az oldalra a felső menü sávban a "nevére" kattintva egy lista ugrik elő, ahol a "Rendeléseim" fülre kattintson.

Itt láthatja az Ön által megrendelt terméke(ke)t valamint rendelése(i); számát, dátumát és összegét. A sorok végén a  "Részletek" fülre kattintva ellenőrizheti majd a rendelése Állapotát.

3. A "#000000 rendelés állapota" táblában láthatja, hogy rendelése(i) mely státusz(ok)ban van(nak).  A rendelési állapotokról a kép alatt talál részletes leírást.


Rendelés állapota

1. Már megrendeltük

Ilyen esetben a terméket megrendeltük, várjuk a beérkezését. A rendelés állapotánál találni fog egy dátumot ameddig valószínűleg be fog érkezni a termék hozzánk. Amennyiben több terméket rendelt, ezen a felületen látható lesz mely termékek vannak készleten. (ez esetben olvassa el a " Még nincs (minden) készleten" státusznál leírtakat)

2. Már elküldtük

Ilyen esetben egy értesítő emailt küldünk Önnek, melyben megfogja találni a szükséges adatokat:
  • csomagszám valamint a termék amit feladtunk
  • link, a csomag utánkövetéséhez
  • Futárszolgálat / átvételi pont neve (telefonos vagy e-mailes elérhetősége)
Amennyiben a következő ügyekben szeretne eljárni:
  • csomagátirányítás más címre
  • futár felkeresése
  • csomag visszaérkezése, esetleg újra küldése,
abban az esetben az általunk küldött  e-mailben megadott kiszállító partner valamely elérhetőségén szíveskedjen informálódni / tájékozódni.

3.  Minden készleten, nemsokára küldjük
Az összes termék készleten van, hamarosan küldjük Önnek az emailben megadott várható időpontig. Előfordulhat, hogy a termék egy külső raktárunkban van, ezért a szállítás több időt vehet igénybe. 
Amennyiben a következő pontok valamelyikével problémája akad kérem keresse fel szállító partnerünket:
  • szállítási mód / cím megváltoztatása
4. Még nincs (minden) készleten
Ilyen esetben egy külön értesítő emailt küldünk Önnek melyben a következőket találja:
  • milyen termékek vannak készleten
  • mikorra várható a készleten NEM lévő termékek beérkezése

Státusz lehetőségek:

  • rendelés törlése

  • rendelésre várakozás

  • rendelés csomagolás alatt

  • rendelés szállításra vár

  • rendelés szállítás alatt

  • rendelés az üzletbe

  • rendelés kézbesítve


Amennyiben a következő problémai akadtak keresse fel ügyfélszolgálatunkat a kapcsolat@eoptika.hu e-mail címen:

  • áfás számla igénylés / adó szám elmaradása
  • rendeléshez további termék hozzáadása / elvétele / cseréje
  • fizetési különbözet rendezése

Vissza a kezdőlapra: Kezdőlap

Vissza a webáruház oldalára: eOptika.hu

Hasznos volt az információ? Köszönjük a visszajelzést! Hiba történt a visszajelzés elküldésekor. Kérlek, próbáld újra később.

További segítségre van szüksége? Lépjen kapcsolatba velünk Lépjen kapcsolatba velünk