Hogyan követhetem nyomon a már leadott internetes rendeléseimet?
Valamennyi internetes rendelését nyomon tudja követni a rendeles.eoptika.hu oldalon, vagy az eOptika.hu webboltban személyes menüjébe belépve. Itt azt is láthatja, hogy rendeléséből mely termékek vannak készleten, és melyek azok a termékek, amiket be kell rendelnünk a gyártótól, valamint, hogy annak mi a várható raktárba érkezési időpontja. Szintén itt találja, hogy milyen rendelés-módosítási lehetőségei vannak. Ha pedig már elküldtük csomagját, akkor itt látja a nyomon követéshez szükséges információkat és szállító partnerünk kontakt-adatait, akihez bármely, kiszállítással kapcsolatos kérdéssel tud fordulni.
Kérjük, minden esetben használja ezt a rendeles.eoptika.hu funkciót.
A profiljába belépve láthatja a korábbi rendelésit, a részletek gombra kattintva pedig további információt talál a rendelés állapotáról:
A lap alján láthatja a Kövesse nyomon rendelését opciót, amire ha rákattint további információt talál a csomagjával kapcsolatban.
Mit tudok át venni, ha nincs minden készleten ?
Ha a készletünkről már elérhető termékek valamelyike sürgőssé válna, és nem tud várni a becsült időpontig, akkor kérheti e-mailen (kapcsolat@eoptika.hu), hogy a készletről már elérhető termékeket juttassuk el optikánkba, vagy küldjük ki futárral. A futáros kiküldést a mindenkor érvényes szállítási módjaink és feltételeink alapján rendelheti meg.
Nem keresett a futár mit tegyek ?
Ha szállítással kapcsolatos kérdése van kérem keresse fel szállító partnerünket a visszaigazoló e-maillben vagy a weboldalunkon megadott elérhetőségeken.
Vissza a webáruház oldalára: eOptika.hu