Hogyan törölhetem rendelésem a weboldalon keresztül?
Weboldalunkon keresztül lehetősége van teljes rendelésének törlésére. A rendelés megbontására a weboldalon keresztül nincs lehetőség, ebben az esetben jelezze igényét ügyfélszolgálatunkon a kapcsolat@eoptika.hu e-mail címre írva.
Rendelés törlése
1. Lépjen be személyes profiljába, majd nyissa meg a rendeléseit (vagy az adatait).
2. Az oldalon legfelül látható a legutolsó rendelése
Minden olyan rendelés mellett, amelyet még nem kezdünk el feldolgozni (azaz nem készült még el a számlája) megjelenik a törlés gomb.
A "Részletek" gombra kattintva láthatja rendelésének részleteit, azon az oldalon is megjelenik a törlési kérés lehetőség.
3. A "Rendelés lemondás" gombra kattintva:
Megjelenik a rendelés lemondására vonatkozó kérdés, az OK gombra kattintva megerősítheti törlési szándékát. Az elfogadást követő oldalon megjelenik a tájékoztató üzenet a törlés tényéről. Fontos, hogy a törlés nem történik meg azonnal, ez egy törlési KÉRÉS, amelyet elindít rendszerünk, illetve az ügyfélszolgálat felé. A törlés időt vesz igénybe, tehát nem történik meg azonnal.
Rendelése lemondásának három lehetséges kimenetele van:
- A sikeres törlést követően e-mailben tájékoztatást küldünk, hogy a rendelés törlése sikerült.
- Ha a rendelés törlése már automatikusan nem lehetséges (időközben készült számla), úgy a rendszer értesíti ügyfélszolgálatunkat, akik megpróbálják törölni a rendelést, ha ez már nem lehetséges, akkor felvesszük Önnel a kapcsolatot.
- Ha a rendelés törlése azért nem lehetséges, mert ügyfélszolgálati beavatkozás szükséges (pl. vissza kell utalni az online befizetett pénzösszeget), úgy a rendszer értesíti ügyfélszolgálatunkat, hogy a rendelést próbálja meg törölni, a pénzt visszautalni, valamint tájékoztassa Önt a további lehetőségekről.
Vissza a webáruház oldalára: eOptika.hu