Nem tudok belépni az oldalra, mit tegyek?

Ha belépési problémával találkozik, akkor az alábbi a teendő.

  1. Szeretnék belépni a fiókomba, de azt írja a rendszer, hogy valós e-mail címet adjak meg

Ebben az esetben a megadott e-mail címet nem találja a rendszer. Ez akkor fordúlhat elő ha belépésnél az e-mail cím véletlenül elírásra kerül, így kérjük duplán ellenőrizze a beírt e-mail cím helyességét. Egyéb esetben a megadott e-mail cím nem létezik adatbázisunkban. Előfordúlhat, hogy korábban egy másik e-mail címről adta le rendelését vagy regisztráció nélkül rendelt webshopunkból. Javasoljuk, hogy a https://eoptika.hu/shop_reg.php?no_reg=0 oldalon készítsen egy regisztrációt ugyan ezzel az e-mail címmel.

  1. Van már regisztrációm, de nem emlékszem a jelszóra és nem kapom meg a jelszóemlékeztető e-mailt.

Új jelszó kérés esetén, amennyiben nem kapja meg az új jelszót tartalmazó automatikus levelünket, kérjük jelezze ezt ügyfélszolgálatunknak, akik regisztrált e-mail címére küldenek egy ideiglenes jelszót. Javasoljuk, hogy az ekkor kapott jelszót első belépés után egyből változtassa meg.


Vissza a kezdőlapra: Kezdőlap
Vissza a webáruház oldalára: eOptika.hu
Hasznos volt az információ? Köszönjük a visszajelzést! Hiba történt a visszajelzés elküldésekor. Kérlek, próbáld újra később.

További segítségre van szüksége? Lépjen kapcsolatba velünk Lépjen kapcsolatba velünk