Feladtam a rendelést, és nem kaptam meg a rendelést visszaigazoló e-mailt.

Kérjük ellenőrizze a rendelés adatait. Jellemzően az e-mail cím elírása a probléma vagy online bankkártyás fizetés esetén a sikertelen tranzakció. 

Amennyiben adataiban elírás történt, úgy mindenképp vásárlói fiókjában javítsa/módosítsa az adatait, hogy a jövőbeli rendelésit és az azokhoz küldött értesítéseket megkapja. 

Ha már leadta rendelését, akkor pedig mindenképp értesítse ügyfélszolgálatunkat, hogy a még aktív és nem teljesített rendelésben javíthassa az elírt adatokat!

További kérdés esetén kérem keresse meg ügyfélszolgálatunkat a kapcsolat@eoptika.hu e-mail címen, akik késéggel állnak rendelkezésére.


Vissza a kezdőlapra: Kezdőlap

Vissza a webáruház oldalára: eOptika.hu

Hasznos volt az információ? Köszönjük a visszajelzést! Hiba történt a visszajelzés elküldésekor. Kérlek, próbáld újra később.

További segítségre van szüksége? Lépjen kapcsolatba velünk Lépjen kapcsolatba velünk