Mikor történik a szállítás, ha rendelésből valamelyik termék nincs készleten?

Amennyiben egy rendeléshez több terméket is választ, minden esetben a kiválasztott termékek adatlapján szereplő leghosszabb szállítási határidő a mérvadó. A legutolsó termék beérkezését követően szállítjuk a csomagot vagy értesítjük a rendelés átvételéről.

Érvényben lévő szállítási feltéeleink mellett kérheti a rendelés részteljesítését, ezzel kapcsolatban kérjük ügyfélszolgálatunkat keresse a kapcsolat@eoptika.hu e-mail címen.


Vissza a kezdőlapra: Kezdőlap

Vissza a webáruház oldalára: eOptika.hu
Hasznos volt az információ? Köszönjük a visszajelzést! Hiba történt a visszajelzés elküldésekor. Kérlek, próbáld újra később.

További segítségre van szüksége? Lépjen kapcsolatba velünk Lépjen kapcsolatba velünk