Mit tegyek, ha nem megfelelő terméket rendeltem?
A termék cseréjére vagy visszavételére bontatlan dobozú, sérülésmentes állapotban van lehetőség.
Szemüvegek, napszemüvegek esetén a termék felpróbálása miatt a doboz felbontható, de visszaküldés esetén, annak újra értékesíthető állapotban kell lennie és minden tartozékát tartalmaznia kell (szemüvegtok, törlőkendő, demo lencse).
A cserének két módja van:
- megírja nekünk (kapcsolat@eoptika.hu), hogy mire szeretné cserélni a terméket, rögzítjük a csere rendelést és akkor küldjük ki amikor raktárunkba visszaérkeztek a cserélendő termék. Ez hosszabb időt is igénybe vehet, függ a raktár aktuális kapacitásától és, hogy milyen hamar tudja feldolgozni a visszárut.
- külön kezeljük a két rendelést, leadja a honlapunkon az új rendelést a megfelelő termékkel és vissszaküldi nekünk a cserélendő terméket. Ha utánvéttel vette át eredeti rendelését, akkor a bankszámlaszámot kérjük mellékelje a csomagban vagy írja rá az eredeti számlára, hogy vissza tudjuk utalni a termék árát. Ha előre kifizette rendelését, akkor a termék/termékek árát arra a kártyához tartozó számlaszámra irányítjuk vissza, amivel korábban fizetett.
Részletes információt a Visszaküldési és csere folyamatainkról itt talál.
Visszáru vagy csere igényét kérjük az alábbi e-mail címen jelezze: kapcsolat@eoptika.hu.
Ezt követően a visszaküldendő termékeket:
a) kontaktlencse és az ehhez kapcsolódó termék (ápolószer, szemcsepp) visszaküldése esetén a kézhezvételtől számított 30 napon belül küldje vissza.
b) szemüvegkeretek, szemüveglencsék és napszemüvegek esetén a kézhezvételtől számított 21 napon belül küldje vissza.
Visszaszállítási cím:
Felhívjuk figyelmét, hogy erre a címre postai úton vagy futárral kell küldeni a csomagot. Kérjük helyezze a visszaküldendő csomagot merev falú kartondobozba, hogy a doboz belső tartalma semmiképp ne sérüljön meg a visszaszállítás során. Minden nekünk visszaküldött csomag hátoldalán tüntesse fel saját (a feladó) címét! A legrosszabb esetekben ez biztosítja, hogy a csomag ne vesszen el. A visszaküldés minden felmerülő költségét Önnek kell viselnie.
A visszárut vagy csere terméket sem optikánkba, sem raktárunkba nem lehet visszavinni személyesen.
Címünk: eOptika Kft. 1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!
Figyelmébe ajánljuk a Foxpost Return szolgáltatását, amivel kedvezőbb áron és egyszerűen visszaküldheti rendelését, attól függetlenül, hogy eredetileg milyen szállítási módot választott. Erről részletes információt itt talál!
Vissza a webáruház oldalára: eOptika.hu